اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عبور از خط آهن در ورودی شهرقدس میسر نخواهد بود/ احداث پل‌های جدید تولایی و سولیران

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن سراسری با اشاره به عدم امکان قانونی عبور مردم و وسایل نقلیه از خط آهن در ورودی شهرقدس و منطقه کاووسیه و تشکیل جلسه‌ای دیگر در آینده برای کارشناسی موضوع، گفت: بنابر توافقات و تقسیم کار صورت گرفته پل‌های جدید تولایی و سولیران شهرستان قدس در سال جاری احداث خواهد شد.

عبور از خط آهن در ورودی شهرقدس میسر نخواهد بود/ احداث پل‌های جدید تولایی و سولیران

مصطفی داوودی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی امروز در حاشیه بازدید از پل زیرگذر تولیدگران و زیرگذر پل پیامبر اعظم(س) شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پل زیرگذر تولیدگران شهرقدس طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با انجام اقدامات مربوطه تا یک ماه آینده تحویل شهروندان خواهد شد.

وی افزود: در خصوص پل‌های تولایی و سولیران نیز با همکاری مناسب مجموعه شهرستان قدس شرکت راه‌آهن دهانه‌های قدیمی پل تخریب و پل جدید احداث خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شرکت راه‌آهن بیان داشت: احداث سازه پل‌ها بر عهده راه‌آهن و احداث رمپ‌ها بر عهده شهرداری و دهیاری قرار گرفت که ابتدا باید رمپ‌ها احداث و پس از آن تخریب انجام شود و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری این دو پل به بهره‌برداری برسد.

داوودی در خصوص ورودی زیرگذر پل پیامبر اعظم(س) شهرقدس و دسترسی محلی منطقه کاووسیه گفت: مشکل اصلی این نقطه حل شده ولی مردم انتظار دارند که از روی خط آهن عبور کنند که این موضوع خلاف قوانین است.

وی ادامه داد: نگرانی ما برای حفظ جان مردم است و البته این مشکل بایستی مرتفع شود و قرار بر این شد تا جلسه‌ای در استانداری تهران برگزار و موضوع بررسی و طراحی لازم انجام شود.

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن تصریح کرد: بخش زیادی از دیوار حائل خط آهن توسط شرکت راه آهن انجام شده اما متأسفانه توسط مردم انداخته شده است و در خصوص پل‌های عابر مکانیزه نیز باید پس از اجرای توقفگاه‌ها اجرایی شود.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول